All hjärtans dag

Hej på er :)

Idag blev jag väckt av Betty som hoppade upp i sängen och gav mig massa gos kärlek :D Hon är fin, hon. Men dregglet kunde jag varit utan. Sen gick jag och viskade "Kärlek" i Pysens öra så han inte skulle bli ledsen.
Louise, som åkte tidigt imorse hade satt fram en skål med hjärtan-marshmallows och skrivit," Till världens finaste familj". Och till mig ett stort hjärtan i godis, som det stod "Jag gillar dig" på. Louise är så fin, älskar dig! <3
Tog en fin promenix med mami och papi, vi gick ut på isen i hamnen och gick över till en liten ö :) Så jag har gått på havet idag :D

Kom precis hem från Bäckebol, har varit och bytt mina skor, de hade gått sönder efter bara 1 månad. Men fick bytt dem :) Efter det tog vi en tur inne på Clas ohslon, köpte nödvändiga saker. Tex så fick jag två röda glödlampor, så mysigt! :D
Sen så kände vi att vi var sugna på thaimat, så vi åkte in till std och beställde take away, friterade räkor, biff, och kyckling :D Så gott, ska sätta oss och käka det nu.

Väldigt mysig dag, även om jag inte fick träffat Niclas, :/

Pusspuss



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]