Noooooo

Missade bussen hem, nästa buss går tjugo över fyra. Kul. Så idag kommer jag inte hem förens kvart över 5.
Måste städa idag, och skriva målgruppsbeskrivning.
Louise kommer hem imorgon :D <3
Just det ja, igår fick jag ett kuvert från Farmor, med 1000 kr i! Fatta vad glad jag bleev :) Hon är verkligen världens sötaste farmor :)<3 Måste ringa henne idag.

Funderar på att köpa en mp4spelare. Frågan är vilken? Har kikat in en på www.bluemonkey.se, de har 20% där nu så den kommer att kosta ung. 300 kr!! En mp4spelare "Thunder candy 4gb" :) Så nice.

Så segt att sitta här. 20 min kvar tills bussen går, nu ska jag gå tio min tidigare så jag inte missar den...



The dark knight <3 Måste se den snart igen :) En av mina favorit filmer, tror jag faktiskt.

Andra filmer jag gillar;
Dirty Dancing
Pirates of the Carribean 1,2,3
New Moon
10 things I hate about you
How to lose a guy in ten days
Mamma mia
 
okej, såg precis att nästa alla dessa filmerna är tjejfilmer...kul. Jag är faktiskt inte jättetjejig, även om vissa tycker det...hihi


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]