The dragon

Lång, mysig dag.

Åkte in till gbg med pappa, nanna hängde på med. Kom till järntorget, gick in på seven eleven där Eddie satt och käkade semlor.
Första filmen började vid tio. Creation, as dålig verkligen. Efter det stack vi och käkade äcklig mat på burger king, sen började den andra filmen. Brothers, och det var hur bra som helst! Loved it. :)
Efter filmfestivalen så tog jag, nanna och eddie en spårvagn till nordstan, där vi kikade i affärer och sen satt vi på ett café till jag och Eddie gick till bussen.
Så mysig dag, men nu är jag sååå trött. Ligger och kollar på Solsidan. (:
Ska lägga mej tidigt idag, ska upp tidigt imorgon för jag ska gå på bio med Niclas :D Så kul!
Hoppas verkligen att Avatar är bra, men mest hoppas jag att det blir en jättemysig dag^^

Men nu är reklamen slut, bye



damnit bitches :D<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]