trevligt

Inte fan visste jag att det skulle snöa 4 meter till idag, så imorse drog jag på mig ett par tygskor.
Men någon ville inte som mej, så snön bara vräkte ner när jag skulle hem. Och för att klaga lite mer så hade jag ont i ryggen, var hungrig och allt annat såntdär. Men nu är jag hemma i värmen och har precis käkat.
Haha, idag på idrotten dansande vi jäättemånga danser, bugg, hiphopjenka, och foxtrot. Inte min bästa sida!!!!
Och så ett internt joke; LÄKOL? (räkor)
Hahahahaha, Nanna gjorde världens roligaste min, såg ut som en kines och typ; "Lääkoooll?"

Nej nu har jag inget mer att skriva. bai.
Kan ju passa på att slänga in ett par bilder som jag tagit , eftersom det här är en fotoblogg =)



Hos farmor<3


Min baby betty<3


I Lund


Fotoutställning i mörker i std

Danmark - 09


Lights in alingsås - 09


Betty bus!

Kommentarer
Isabelle

fina bilder =)

2010-02-12 14:05:48
URL: http://isabellebermsten.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]