Words

Har gått osminkad i tre dagar hemma nu. Börjar kännas rätt skönt faktiskt, att bara glida runt i ett par leggins, en tröja helt osminkad. Skönt att ingen ser en iallafall ;) Jag längtar tills imorgonkväll, då jag, pappa och mamma ska dra in till göteborg för att se Snabba Cash. Var såå längesen jag gjorde något med m & p, så ska bli mysigt faktiskt. Älskar att vara inne i gbg på kvällen med, så underbart! Kan inte beskriva hur mycket jag älskar göteborg. Hoppas filmen är bra, har inte läst boken så jag är excited.

Pratade lite med Eddie förut, du är så bra honey. Men du vet det är så svårt att glömma, gamla minnen man bara vill ha kvar... du har rätt, killar är bra dumma i huvudet ibland... ;) Eddie love you.

Nej nu måste jag dra mig ner till källaren. Har en dejt med tvättmaskinen.
So long stalkerss

damn I miss thiiiiiiis!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]