filosofi

Sitter med dator uppe på tvbordet.
På tvn är det PH. Att äta så här sent är inte bra, jag vet. Men har glömt att äta något sen jag åt sist, vilket är längesen.
Idag har jag pluggat. Och pratat på msn. Väldigt underhållande (:
Skoldagen bestod mest av flummande och skratt. Jag skrattande åt det mesta, höll på att somna på teoriföreläsningen, och av det här kan vi dra en slutsats; jag var trött.
Att gå upp halv sju(vilket är sent?) tär på mig. Knepigt.

Just nu ligger två halvdöda katter här i soffan. En ligger och småstirrar mot mig, och en ligger på rygg och ser lurig ut :)

ohnooo, Cimon åkte ut ur PH :(
Syyyynd.

men nej, nu ska jag dra mot badrummet och tvätta av allt smink och sen krypa ner i sängen.
yawn.

pusshej.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]