Spend you time well

Jag vet inte vad det är för datum idag. Jag vet att det är torsdag, och att skolan börjar imorgon.
Det blir lätt så, att man tappar kollen på datumet, helst veckodagen också när det är lov.


Spend your time well.
Jag sitter i sängen.
Betty sitter i fönstret och kikar ut på världen.
En snötäckt värld.
Jag är nyfiken på vad detta året har att erbjuda. Så många nya möjligheter.
Det har liksom inte börjat än. Iallafall inte för min del.

Imorgon börjar vardagen igen. Idag låtsas jag inte om det. Vi ska åka och köpa present till Linus, som fyller år imorgon, 24 år. :)

Well I'd better be going, then.

A new start.

 

 



Kommentarer
Anonym

alla behöver en ny början

2010-01-08 13:20:30
URL: http://moonbell.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]