Den som dör får se.

Det är fortfarande varmt i luften, fast det är mörkt
Sommaren tog slut idag...
Det doftar och känns exakt som när det var vi, och jag får tänka på att låta bli
men det känns, du vet det känns...

Du och Norrköping gör er bättre i backspegeln
Men det gör inget längre, det gör inget nu... Inte som i att jag inte bryr mig om dig längre
Men jag har lärt mig vad som är bättre, och vad som är sämre


Och jag var kär och du var kär, och jag stod här och du stod här...
Hisnande tankar som vi båda tänkte
Jag tänker dom nu, men vad tycker du?
Vad hoppas du? Vad önskar du vad vill du?





Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]