dressed for success

tjooooooooo

Nu har vi precis varit på en teater på Sundsby, om Margareta Hvitfeldt.... :) Quite interesting, actually. Haft min underbara svarta klänning som jag sytt om, I love it! :) Provade med high heelsen till, nice nice..
Jag har brääänt mej idag, i urringningen...hahah, så fint! Att jag alltid lyckas....^^
Imorgon kommer mina älsklingar hit, lite läskigt men har saknat dem så mycket!! <3

Nu ska jag gå upp och mysa med kattungarna, som alla har öppnat ögonen! Den svartrandiga är min favorit, en liten teddybjörn ser den ut som...naw.

Pussssssssssss.



jag och eddie, my brotha from another motha! :)

Kommentarer
Mira

hahah, fan va goa ni är :D

2010-07-22 12:46:31

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]