Finally!

Inlägg som skulle postats igår!

Wooooooooooooah.
Idag har jag beställt ett par nya glasögon! :D Myyyyycket nice. Svarta, tjocka nördglasögon :D Så fick jag ett par solglasögon med styrka med på köpet ^^
Och så fick jag presentkort på gina igår, så idag har jag köpt en svart volangklänning, och en tshirt + en clutch plånbok. Klänningen var mega lång så just nu håller jag på att sprätta upp sömmarna, för att sedan sy om den lite...:) Det blir braaaa.

I övermorgon blir jag 18. Helllllååååå vad nice! :)

 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]