I'm still counting

Vet ni? det här är mitt 1006:e inlägg! Har haft min blogg i...vad blir det? 2 år nu! Rätt lång tid ändå ;)

Idaaaaaaaaaaaag har jag varit en levande zombie typ, usch vad trött jag har varit...gick upp vid tio över fem :O Psykisk tortyr ungefär..
Har precis ätit nu och mamma vill tydligen dra med mig ner till stranden... nowaya! Är hellre hemma än att ligga på stranden, faktiiiiiskt.
Imorgon ska jag på bio med Magdalena och Hanna, wiiiiiihoooo =) Mysemys. Nu är det bara 9 dagar kvar till jag är 18, helt sjukt ju. Hihi.

Nej nu ska jag gå och mysa med kattungarna, ciao!



mini me goes myndig soon!


Kommentarer
Sabine

så härlig bild :)

2010-07-12 15:21:53
URL: http://enibas.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]