mjao

Färgade ögonfransarna imorse, blev ingenting! Kaaaaaaaaaaasst.
Betty har jamat hela morgonen och letat efter nåt gömställe o lägga sig på, today is the day? Hoppas hoppas! :)

Jag ska strax åka in till torget, för o beställa klipptid..hoppas de har tid idag allstå...annars blir det på torsdag. Det kommer bli awesome! Page<3

Jag funderar på att byta design, är lite trött på den jag har nu...den är så rosa! Vill ha en egendesignad som passar mig.... men utbudet är ju inte särskilt stort faktiskt :(

jaja, nu ska jag bestämma kläder för dagen!
Ciao.



Rihanna passar såå bra i page! :) Älskar denna frisyren.



ungefär såhär vill jag ha det, men lite kortare. Bild från Google.



ah, maybe today? :D

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]