one week remains

hellooooow.
Hann inte skriva nåt igår :o Först drog jag till Hanna, mysssss. Sen gick vi ner till bussen till stenungsund, där jag gjorde en synundersökning. Sen tog vi bussen till göteborg. Köpte godis på netto, sen gick vi vidare till bergakungen :) Vi såg Eclipse! Jääääääättebra film allstååå. Me like. Sen gick jag lite vilse på heden när jag skulle leta efter lo&martin, fick gå runt hela heden...men det var nice.

Idag har jag jobbat myyyycket, från tolv till sex typ :) Vi fick en gratis glass för att det var så mycket att göra idag! :D Hahaha, så nice!

Och vet ni vad som händer om en vecka? :D Ahh omg. 18 år!! Weeeeeeeeeeei. Lycka.
Eddie&Nanna&Fred har tänkt ut nåt läskigt slår jag vad om!!! De vägrar säga vad :o Ingen bil, tack! :D (de brukar skoja om att de ska köpa en gammal golf till mig.....neeeeeeej!) Hahaha. Goa kompisar man har. :)

Jajaaaaaaaaa. Ikväll ska jag bara ta det luuuuuuuugnt, och imorgon händer inget typ? :) skönt med en sån dag också faktiskt.




SOMMARBILD! :D

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]