the smell of you in every single dream I dreamt

Sitter och för över musik till min feletååån, mycket bra av mig! :)

Ska strax börja baka lite, men behövde ju musiiiiiik. Kan inte göra nåt utan musik...inte ens måla naglarna, hehe.
Blir nog inget Hawaii ikväll, kan inte ta mig dit såatteh..

Just nu saknar jag att ha en egen dator sååå mycket. Saknar alla mina program, Photoshop, spotify, voddler, mozilla, you name it! Men mest saknar jag PS....gaaaaaahd kan ju inte göra nåt med mina bilder :o Måste satsa på att köpa en dator nån gång next week eller veckan efter. En Toshiba tror jag det bliiir.. bra bra.



Saknar att kunna ligga i sängen och surfa....



Saknar dig lite...........men mest laptopdekalen ;)


Kommentarer
FRIDA HJÄRTA KEVIN

Vad ska du baka? :)

2010-07-23 17:21:56
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]