thirsd.

Har precis sett på en helt underbar film, srsly. P.s I love you. Se den. Papper behövdes kan jag säga, så fin och sorglig! Gråter inte ofta till filmer, men shait......ehe.

Idag har jag,lo och mami vart och shoppat all day long! Först torget en stund, sen orust och göksäter, sen mataffären. Fick två böcker, Inspärrad och Pojken som överlevde förintelsen. Nu har jag lite sommarläsning! :)

Jag börjar vänja mig vid frisyren också....men det kommer nog ta en tid innan jag helt har vant mig...vet inte vad jag tycker än. Svårt.

Juste, checkade in lite glasögon idag med, vill ju ha stora svarta "nördglasögon" .... rätt svårt att hitta de perfekta bågarna!! :( Men ska ha dem. Ska hitta dem. Sådetså.

EN GREJ TILL :D Jag har vunnit en bloggdesign!!!! =D Vad rooooooooligt. Jag som verkligen behövde en ny^^ Tack! <3

nu ska jag nog sleeeeeepa.
hejpuss.

Kommentarer
Josephine

nu är "veckans blogg" vinnaren presenterad på bloggen :) vart det du?

2010-07-09 14:38:55
URL: http://stjupid.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]