tomma ord

Jag har haft en grym helg. Ville bara säga det.
Fin kväll igår allstå.... orden räcker inte till riktigt.... ( okej nu har jag suttit här i flera minuter och försökt beskriva hur fint det var, men jag hittar inte orden, så whatev.)
Idag gick vi tre retards(fridi,nanni,eddie) omkring i göteborg och blåste i såna där  barnkalas - visselpipor.
Många skratt, finns inget bättre! Jag har saknat en sånhär dag med Nanna&Eddie.

Nu luktar det popcorn här, pappa är på fotbollshumör och ser på Spanien-paraguay. Inte intressant, nej.

jag måste packa upp mina väskor..........uh. Jag hatar att packa upp..blir alltid liggandes i flera dagar utan att jag packar upp...bleh.

Imorgon ska jag bada med Hanna! Hoppas på fint väder :)

Jaja, got to go.
puss.


tågbild från tågresan till kalmar med lo.

(hihihihihihihihihihi)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]