Im dancing in the dark

Sitter och lyssnar på min älskling bruce springsteen. sydkorea-grekland på tv, interesting.
Ska strax åka iväg till std med papi för handling.
Igår var sjukt roligt!

Först åkte jag, nanna, eddie, fred till willys o köpte godis,chips o dricka. Sen åkte vi till donkis och käkade. Efter det drog vi hem till Nanna och såg på the Blair witch projekt, och lite av bring it on, som sög...hehe. Sen så chillade vi bara.. :) Stackars whisky som klämde tassen i dörren :(

Usch idag kliar min näsa så mycket så jag tror jag dör!!  jäkla allergi.


Beundrar min underbara Eddie. Idag är en stor dag för honom! Grattis underbaring. Visst känns det skönt?

asgammal bild... :) små pluttar!

Kommentarer
Eddie^^

Tack :D love you to <3

2010-06-12 16:13:35
URL: http://eddieboi.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]