Mysigast på lääänge

Nu har jag, mamma och pappa precis varit ute på en liten premiärtur med båten! Fyyy vad mysigt. Åkte en sväng till en liten ö, där jag varit sen jag var miniliten.
Mamma sa såhär när vi kom dit; "Ja frida, här tog du dina första bad... eller nej det gjorde du ju inte, du var ju så feg."
Tack Mamma.

Det var längesen jag fick hoppa på stenar och leta efter snäckor i sanden. Jag tycker om det.

Båten gick bra med, blir mååååånga båtturer med den i sommar.

Just nu sitter jag och äter maltesers, min nya favorit! :) Ser lite fotboll med, tydligen italien - nya zeeland. Har inte bestämt mig än vilka jag hejar på.

Uhh, längtar till torsdag, då ska vi plocka jordgubbar! Mycket mys.


yummmmmmiiiiiiiiii



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]