wasting my time

Vaknade av att nanna smsade, hoppade upp och gjorde mig iordning, cyklade till bussen som tog mig till stenungsund.
Väl där träffade jag Nanna, vi gick runt i affärer, pratade och hade en såndär typiskt tjejdag! Alla detaljer ska jag nog inte skriva här, men helt underbart!
Nanna köpte två slush puppys till mig och henne, vi satte oss nere i hamnen i värmen....så härligt!
Jag köpte bara en shaving gel, nanna köpte foundation, deo, tandborste och wax strips ;) Som sagt, girlie day!

Efter det skjutsade nanna mig bort till donken, där vi satt ett bra tag och bara åt och pratade.
Vid fem började Nanna jobba så jag gick bort till biblioteket och satte mig och läste lite tidningar innan mamma&lo kom, då vi handlade liteeeee.


Nu har jag precis tagit en skön dusch, sitter och lyssnar på musik i öronlurarna(jao, råkade säga så en gång, så det heter det nu!) Mormor har på Allsång på Skansen ashögt så får höja musiken till max för att överösta. eh.

Imorgon jobbar jag! :) Blir jättemycket roligare nu för Magdalena smsade mig med typ 10 sms och skrev att hon också jobbade imorgon. Räckte inte ett?! Hahahahaha.

Imorgon fyller min älskling Eddie år!!! :D <3  you deserve the best birthday! :)





Nanna&Jag, forever and ever sweet



Eddie&Jag, forever and ever sweet


Kommentarer
Eddie^^

Tack<3 säger bara äntligen och snart är det din tur med<3 :D

2010-06-30 04:59:27
URL: http://eddieboi.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]