I would not trade this for anything

tjo, såg att det gick att mmsa in förut :) Great!

Iallafall, sitter här och har precis skrivit klart min läslogg 3...ska skriva fyra läsloggar efter att ha läst en bok.
Skönt att bara ha en kvar nu (: Nu är klockan nio, och jag ska strax hoppa in i duschen, usch mitt hår har varit helt katastrof idag. Haha, fick inte ha med mig min hårspray in på Ullevi igår, så jag var tvungen att slänga den i en soptunna utanför. Dåligt, vad tror de jag tänker göra med den? Spraya nåt Häcken-fan i ögat eller? Hahaha...

Kvällen igår var helt sjukt underbar, skrev inte såg mycket igår för jag var så trött, kom hem kl.23.
När vi satt och käka på burger king inne på centralen, så ramlade en gubbe baklänges från en pall han satt på alldeles bakom oss. Vi visste inte vad vi skulle göra, han liksom bara låg där. Sen satte han sig upp, och satt kvar där ett tag. Efter det såg vi han vingla omkring inne på centralen, och han höll i sig i väggen. Han var nog inte helt nykter, såattsäga. :P
När vi drog bort mot ullevi var hela stan fylld med blåvittfans. Överallt såg man en blåvitthalsduk, eller blåvittröja.

Jag skrek och sjöng mig hes. Som varje match, älskar att sjunga det högsta jag kan i ifksångerna.
Nä, nu kom Betty och avbröt mig med sitt sjukt höga jamande. Hon löper nämligen nu, så man får ju inte en lugn stund när hon är i närheten. Att en katt kan jama så högt! Men jag vill ju ha kattungar så...hihi :D

anyway, shower time!



Utsikt från vårat hotell i sthlm :)



view from a cameralens



plattan, en självklarhet i sthlm



restaurangmys

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]