jingle

Oj, vart tog denhär dagen vägen?
Pluggade ett tag imorse, sen frågade mamma om jag ville följa med in till stenungsund, så följde med henne.
Vi gick till jysk, där jag hittade massa saker! Haha.. En buddha staty(jag är lite weird, ja) och fina bilder att sätta på min anslagstavla och i ramar, ett halsband till Betty, med reflex och en plinga på. Så när hon rör på sig låter hon som en av Tomtens renar. Såå gulligt.
När vi kom hem käkade vi, och sen dess har jag inte gjort mycket alls. Försökt att spela lite farmville, men det laggar så pallar inte med det. :)  Ser på Hollywoodfruar nu, Maria Montazami är ju för sköön! Så gullig.

Ska snart plugga lite mer, och äta clementin.
hihi, puss

Kommentarer
Frida Rosqvist

Åh, fy vad sugen jag blev på clementin nu! :P

2010-03-28 20:20:36
URL: http://sweetybabe.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]