oh my freaking god

Såg snyggaste Mustangen jag sett på väldigt,väldigt länge idag. I Stenungsund, av alla ställen.
Röd Ford Mustang, uhuuhuhuh dreggel allstå. Ni som inte känner mig, jag är lite av ett bilfreak, faktiskt. Det kanske man inte kan tro, men jag älskar bilar. Speciellt Mustanger. *drooool* 
 Ungefär såhär såg den ut, fast röd :



uhu snygg. Men de gamla mustangerna är nästan snyggast, faktiskt. :)

Iallafall, fick köpt en tunika inne på gina idag, väääärsta fyndet :D
Sitter just nu och pluggar på kärnkraftverk, har en debatt om det imorgon, och jag ska vara för kärnkraftverk. Väldigt bra, då jag har en pappa som vet massa om det. Hihi. Så nu vet jag massa fördelar!
Ska antagligen skriva en till läslogg idag med, eller inte förresten, jag har ju inte fått respons på den jag lämnade in igår ... Yay.
Såhär kan en frida-kväll se ut;

ny tunika! jippiiie :D


doh...plugga? *sadface* vill inte...


ugh. Kan man äta pappret?


nah, smsar hellre...




tjaa mitt hår är uppochner hitochdit, mamma har köpt en ny plattång. tack söta mor.



:O vem har jag som skärmsläckare på min lur? ett mysterium! Den som säger rätt svar får en puss...hihihihihhihihi.


Kommentarer
Eddie^^

Vill bara säga att ditt hår är ju sjukt snyggt på dem bilderna :)

Synd att jag inte fick sett det :(

Och tack för att du finns <3

2010-03-24 22:30:06
URL: http://eddieboi.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]