aj.

gjfgjdfgdgjgfdjkkls.
Ah, precis. Gör ett inlägg för jag kan inte sova, för jag har så ont i min axel så jag tror jag dör.  Seriöst, jag hade så ont i axeln förut så jag mådde illa? Kan man ha så ont? Det känns precis som om jag fått nån spruta?! Läskigt.  Jag avled lite iallafall. Fint inlägg, jag klagar som vanligt... känns som att det är det enda jag gör nuförtiden? Hohohohoho. Nu är det inte långt kvar tills det blir Ljungdalen. Nästan 80 mil uppåt i landet bär det av. Och Nannisen följer med. Och Syster. Fy, vad mysigt. Jag längtar. A lot.



Tänker dra med Nanna ut i offpisten! Hon har bara åkt en gång innan...heheheheheee....

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]