dance

Det blev ett väldigt spontant ryck till Sticky fingers igår....! Jag gillar spontana saker.
Louise hade precis kommit, och vi satt och åt när jag bestämde att jag ville in...
Jag ville verkligen in, men kunde inte, för bussarna går så jäääkla dåligt. Men jag har sån tur så Amalia skulle köra in, så jag hängde på! Jag, amalia, magdalena och andrea :)
Var pretty much kö när vi kom dit, missade gratis inträde och happy hour, men det var bra ändå! Träffade Joakim också :)
Det var ju top floor, så igår hoppade jag till Håkan Hellström och vevade till Maskinen! Bäst kväll. Väldigt fint att ha sin pojkvän där också, blir mycket roligare :) Blev många kramar och många välkända ansikten också ^^
Åkte hem vid halv två nångång.... jag har kommit på att jag gillar att dansa....har aldrig tyckt om det förut ;)


 

Idag ska jag inte göra så mycket, städa, plugga... lo ska ha några tjejkompisar här ikväll... joakim kanske kommer hit också :)

 

puss!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]