dont lose your trust

Mysig dag, mamma har tänt vedspisen i köket, det snöar ute och jag glider runt i mysiga kläder.
Idag har det blivit några How i met your mother avsnitt, en lång dusch och lite halstabletter. Nu sitter jag och beundrar mitt hår och funderar på att sminka mig. Den där underbara jullåten spelas också. John Lennon my man.
Välkommen torsdag, ingen sticky idag men snart blir det party ändå.

Tänkte på den där hemska dagen igårkväll. Då min favorit, min finaste favorit försvann från jorden.
Nu är han en ängel i himlen istället. Det var en hemsk, men ändå fin dag. Många tårar och minnen. Kommer ihåg det som om det vore igår. Tänk att det snart är två år sedan.


Puss.



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]