en vanlig kväll hos frida

Haha, hur hinner jag med allt?
Ikväll har jag; spelat bra musik på högsta volym, varit hyper, ätit choklad, kollat på tv samtidigt som jag sjungt med i musik från datorn, spelat robot unicorn attack och fått grymma resultat, ätit halstabletter, pratat med joakim, jagat betty över hela övervåningen.....
Och nu har jag tråkigt. Ser på Efterlyst, lyssnar på julmusik och .... skrattar åt judith&judith reklamen :D
Dock en sak jag inte gjort... läst psykologi. Damn.
Haha , nu snackar joakim om massa spel... mygod. Jag vill köpa Zoo Tycoon! :D bäst.

hejdå.



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]