fin helg

heeej jag har världens sämsta blogg för tillfället.

I fredags vart det party, helkul :D wiiiiie. Nanna följde med hem och sov över...
Igår var det in till std, shoppade lite osv osv... sen lite senare kom Joakim över, och m&p åkte iväg till alingsås. Jag och joakim åkte och köpte tacossaker, så stog vi och lagade mat tillsammans , med musik på hög volym :)
Massa god mat blev det ^^ Sen såg vi på tv en stund, och sent på kvällen hyrde vi en film, The Traveler. Ny film, ascool! Helgrym kille med...

Idag vaknade jag upp med min sötis bredvid mig, bästa sättet att vakna på :D
Har inte gjort alls mycket idag, gett pappa presenter och kollat på tv och myst ^^

Imorgon är det skola igen och jag är inte pepp... massa plugg att göra juuuuu. Bleh. Samhällskunskap och filmkunskap. Och Sin Nombré. Jahajaaaaa....

Well. Lite kvar av helgen är det allt! :D




Haha, gammal bild på joakim :D Från när vi var i gbg i somras med Eddie...längeseeeen ^^



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]