freshness

Ahhhh. Killmeeeee. Jag dör. Seriöst, denna jäkla hostan! Känner mig 79 år gammal med andningsnöd typ...
Blir ingen rolig natt allstå. Yay. Tur att jag bara har en lektion imorgon. Ska förbi körskolan en sväng efteråt okså, sen hem...
Haha, det roliga är att jag lyckats smitta ner pappa också. Precis samma symptom som mig. Hallelujah.
Jaja.
Nä, nu ska jag kolla bussar tills på lördag. Öppet hus på Mimers. 10-14. Ohyeah...roligt.



Första gången jag övningskörde! Sommar 08, med min dåvarande pojkvän...haha...mygod.

Kommentarer
becka bus

Ingen bryr sej xD

2010-11-19 14:58:30

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]