mondai

tjatjatja!
Sen update här ja. haft skola all day long, till klockan fem då pappa skulle hämta upp mej, men vad händer? jo han glömmer svänga av till kungälv och fortsätter ut till tjörn.. tack far.... haha han fick vända och hämta mig ;D Kom hem sent ändå... käkade, läste bloggar, pluggade matte och såg på ung&bortskämd. Sen skrev jag en himla psykologianalys som tog rätt lång tid, sen var klockan rätt mycket... kom på att jag skulle duscha vid halv elva, så får duscha imorgon på morgonen istället, vid typ... fem. Känns skön...t....

nu ska jag och min marilyn manson tröja sova.
förresten, System of a down till Metaltown!!! lätt värt! Älskar system of a down ju.... vill gå.



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]