neonskyltar på gatorna

Hon känner inte igen mig
Nej, åren har nog slitit hårdare på mig
Så jag säger inget
Vill inte genera henne
Men jag ska be honom ta hand om henne väl
För jag vet vilken dy hon varit i






jag kan inte förklara med ord hur mycket denna personen berört mig.
hur gör han? hur gör han för att beröra så mycket? hans texter går rakt in...
2 steg från paradise är det finaste jag hört på länge... det blir många inlägg om håkan, men han är en stor del av mig. han finns alltid med mig. och kommer alltid vara en stor del i mitt liv.






Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]