ur mitt arkiv

Bläddrade igenom min bilddagbok, hittade ett par rejält gamla bilder...



är inte den här bilden extremt fjortisaktig? minen är ju helfjortis. och håret är långt! :)



wow. mina ögon. såg jag ut såhär? detta är i åttan... med kort hår, kajal runt ögonen, nitarmband och bandtröjor trodde jag att jag var coolast i världen. typ. ankminen är flitigt använd.



jamen som sagt. kort hår var det som gällde, alltså..



awww! osminkad och lugg. i ettan på gymnasiet. när jag ser denna bilden har jag sån grym lust att klippa lugg!!!! vill.nu. ska fråga louise vad hon tycker.



varför ser jag inte ut sådär nu? kroppsbyggnaden funkar helt okej för mig....

ja, det var bara några gamla bilder jag hittade :)




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]