ventilation

Såg på ett avsnitt How i met your mother, där de pratade om bermudatriangeln och area 51. Så var tvungen att kolla upp det, intressant intressant! :D Jag är inte en sån person som läser om saker för att det är roligt... gör aldrig det. Men jag borde nog göra det, kan ju vara bra att vara liet mer allmänbildad? :) Och om sakerna är intressanta går det ju mycket lättare. Bermudatriangeln är väldigt intressant tycker jag.. och Area 51. Lite konspirationsteorier. Kul att se vad andra tror och tänker om det med.



Well, bytte mina örhängen förut, gjorde ont ju... satter först i peacemärkena, men såg askonstigt ut så bytte till blixtlåsen :) Heeeeeftigt.



jaja, imorgon blir det till att gå till skolan... förstår inte, varje gång jag blir sjuk blir jag det i ett par dagar.. blir aldrig sjuk en dag eller så. Gah. Damn you, immunförsvar.

anyhow, have a nice one! ;)


Kommentarer
guevacci

Chansa dagens blogg hos mig? Du förlorar ju ingenting ;P

2010-11-17 19:51:36
URL: http://guevacci.blogg.se/
Frida Rosqvist

Coolt örhänge! (:

2010-11-18 22:30:25
URL: http://sweetybabe.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]