When I see your face...

Sitter och pratar med Eddie, imorgon kommer de hit, projektarbete time! :) Blir nog mys.
Lyssnar på bruno mars och betty som snarkar... har verkligen fallit för låten "Just the way you are" Finns ingen finare... tänk om man fick en sån låt skriven till en? Helt magiskt.

Måste tänka ut en trerättersmeny till imorgon... kanske skagentoast, fläskfilé & potatisgratäng, kladdkaka?
Svårt.

Idag var en mys dag... igen :) <3 jag och Joakim såg på topmodel :D haha, så underhållande.

Men nu måste jag messa Nanna, pussar.



Pretty nice van i gamlestan! :D Jag vill ha den!

Min mys! <3


finaste låten!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]