161010

hejski!

Just nu håller jag på att bestämma vad jag ska ha för kläder ikväll, ska till Hanna på födelsedagsfest :D Damn, jag är så dålig på att välja kläder....bra att jag vaknade så sent också, har ju ingen tid kvar :(
Igår var jag hos Joakim, maaassa trevligt :D haha, jag åkte för långt med bussen för jag visste inte vart jag skulle gå av, heheee..roligt. Vi åt och såg på film :)

Simningen igår gick braaa, först badade vi massa, sen simmade vi. Jag simmade nog 600 m, och Nanna typ 750 m eller nåt sånt. gooodie. jag har lite träningsvärk i armarna...hej otränad.

jaja, nu ska jag fortsätta med nåt annat!

hejsvej.



en glad frida och en pappa!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]