can you be a little bit quiet, im trying to die here

-fint citat från morgan pålsson.


ahhhhhhhh.
Jag försöker att plugga psykologi. men jag har ingen motivation. trött, hungrig och på dåligt humör. fasen.
slutade sent idag också, och vädret är blä och allt är dåligt.
 imorgon är det tisdag, lukas o nanna kommer hem till mig vid halv sex, ska greja blogg och lite projektarbete. jag måste stäääda. när? vet inte.

en positiv sak är ju ullared på torsdag, jag längtar! Nu ska eddie med också :D Så det blir jag, nanna, eddie, hanna och magdalena. perfekt juuu.

justdet, bilder från gårdagen kommer upp snart...när jag känner att jag har tid :P har massa plugg att göra....psykologi, engelska och matte.¨

 Första dagen efter praktiken idag, back to the reality! som tur var hade vi först psykologi sen lång håltimme, sen rörlig bild.... skönt.


men nu måste jag äta nåååågot.

pusshajj.





Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]