god bless

igår var en av de bästa dagarna. jag och nanna fick ett spontant ryck, och åkte in till göteborg för att gå på Håkan Hellströms skivsignering på Bengans.

Jag sitter i skolan nu, så när jag kommer hem skriver jag om hela dagen igår, okej? :)
Har precis varit och ätit Souvlaki, sitter i vårat mörka klassrum, ser på en film på storbildskärm...vet inte vilken det är så skriver här istället.

Idag ska jag stäääda, och lyssna på Håkans nya cd. <3

Imorgon blir det att simma med nanna, sen ska jag träffa Joakim :)

puss!



köpte världens snyggaste halsband igår, två handklovar. ur&penn, 100..

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]