hej frida pluggiZ

tjatja

Sitter och pluggar psykologi och lyssnar på johnny the cash. mygod han är fin han.
psykologin går ju sakta men säkert framåt, de här instuderingsfrågorna går mej på nerverna...grr.

Idag har vi filmat lite till musikvideon, det var kuligt! Satt på en soffa och dansade....och satt bakom soffan...och jag förstörde typ varenda tagning för jag skrattade när vi skulle vara allvarliga...ehe. så typiskt mig.

Igår orkade jag inte uppdatera, joakim var här hela dagen :) Såg på film och sen tv.... mysemys. :D

funderar på att gå ner och äta glass. dock har jag ju inte ätit middag så det kanske är läge att göra det innan...men varför det..glass är ju gott. damnit, har massa att göra!! psykologin är fasen sjukligt jobbigt...och så har jag ju samhällskunskap tills imorgon, dock är det rätt lätt för det handlar om valet och det kan jag rätt bra redan. Men måste ju se till så att jag har fattat allt rätt liksom....och så måste jag duscha...kan nån skänka mej lite mer tid?



hehe mitt gulliga suddigum :D



här ser jag väldigt blond och osmart ut...denna bilden visar min sanna sida.... :o



hej. jag biter på mina pennor.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]