scream your heart out

Hela klassen sitter och kollar på film på storbild i klassrumet, medans jag, nanna och eddie jobbar på våran broschyr :P Haha....

Min mage kurrar...mat om en kvart.

Har ont i mitt ben massa, skar mej i duschen igår :( Blödde as hell, trodde jag skulle dö av blodbrist..hahah. jag är så överkänslig när det gäller blod. kan knappt koncentrera mig på nånting, tror att jag ska svimma osv osv. :D Haha...

Filmkunskapen imorse var ju inte rolig allstå, alla var hur trötta som helst. Så såg vi på Science-fiction filmer. Doh. Jag hatar science-fiction. Star Trek, Terminator 2, bla bla bla.. somnade nästan.




me today :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]