sunday bloody sunday

Hellöwski.

Vaknade av att mamma kom och masserade mej, såå skönt.... :)
De skulle in till gbg, så hängde på. Körde lite fel, hamnade lite i bergsjön... festligt ställe...men vi hittade till slut, skulle till nån möbelsak. Spenderade dagen åt att kolla på möbler, och sen gå på Ikea, och plantagen... blev ikeamiddag, yay glamouröst.
När vi kom hem så stack jag och pappa ut i mörkret för att övningsköra :D Var verkligen asmörkt, men jag klarade det bra! Växlade massa mer nu, och det kändes sååå bra. Älskar verkligen att köra. Hoppas jag kan få göra det mer nu, behöver verkligen öva. :)

men nu ringer joakim, hejsvej!



jag har förövrigt en mycket normal katt, hon gillar att sova i påsar.




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]