Ullared it is!

heyski.

Igår var jag, eddie, nanna, magdalena och hanna på Ullared :D
Blev massa saker...
Åkte dit vid halv tolv, åkte hem vid 6? Så det blev en lång daaag!




haha , så härlig bild!



Haha vad fina vi är!!!!



jag är en hamster?



1 sekund efter denna bilden slog jag mig jättehårt med mobilen :( hej jag är klantig.



eddie blev lite uttråkad ibland...



som sagt :D





haha, det här var allt jag köpte :D

mest nöjd med våffeltången, väskan, skjortan, hårsprayen, undiesarna :D


anyway, idag  vart jag ledig för min fotolektion blev inställd :D Så har sovit länge idag, hade sjukligt ont i benen igår, växtvärk :( Kommer ihåg när jag var liten och hade det, då låg jag vaken om nätterna och nästan grät, för det gjorde så ont...dock grät jag ju inte denna gången men kunde inte sova.. dåligt.
Ikväll kommer Joakim hit ^^ Ska nog städa lite innan...haha...



köpte en sovtshirt som jag typ druknar i :D Men den är söt!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]