wednesday

mygodness vad det regnar! Kul att man cyklade i regnet...mina ben blev så kalla så dom blev varma igen :o det typ brändes, haha...
Kom hem någorlunda tidigt idag, det gillas.
Psykologiprovet idag gick som det gjorde, en fråga jag inte kundeeeee, damn. men jao. får se hur det blev. Resten av dagen har vi haft projektarbetesdag, vi har planerat precis hur vi ska utföra allt. Imorgon börjar vi med designen :D
Nästa vecka ska nanna och eddie komma hit i några dagar och så ska vi börja med att laga mat och fota. Vi ska ju göra en kokbok :)

Igår skulle jag egentligen plugga...men så kom joakim hit och då var det inte så lätt att plugga längre :P  Fick pluggat lite iallafall, sen såg vi på en jäääättedålig film.

Nu ska jag se på en film, pusshaj



oldiesssss

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]