yesterday

Igår var Joakim här, massa mys. Vi åt, sen åkte vi och köpte godis... sen hyrde vi en film, Cube Zero. Damn, den var inte bäst allstå.... nästa gång väljer jag film :D Efter filmen kollade vi på tv ett tag...inte så mycket på tv efter klockan ett... men låg i soffan ett tag, somnade nästan :P Men det var mys ^^
Seeeeen jättesent (tidigt?) åkte joakim hem.

Idag vaknade jag vid halv två... haha, bra frida.
haft en softig dag....

Snart ska jag och pappa skjutsa mamma till en kompis inne i gbg. Sen ska vi göra pizza och se på film :D
Jag älskar att åka bil på kvällen, så mysigt! Speciellt i göteborg.. <3

Wellwell, got to go.



Älskar våran audi a6 <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]