you will only get it once



damn, här var jag happyhappy. those were the days.


söndag är inte min favoritdag. tycker söndagar känns så sorgliga. slut på helgen, början på en lång vecka.
just nu sjunger joel alme ur mina högtalare. jag tänker på allt plugg jag måste ta tag i. och övningskörning.
men jag vill inte. sitter och funderar på om jag ska beställa en volbeat tshirt. 199 kr på sweden rock shop. men då måste man minst köpa för 250 kr... men kan klicka hem en johnny cash poster också... ska jag?

 

så snygg.. michael <3


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]