jag sökte dig och fann mitt hjärta

Hej Dagboken.

Sitter i sängen med nytvättat lakan och nytvättad pyjamas och längtar. Längtar till de där fina sakerna. Skidsemester. Student. Greklandresan.

Farmor fyllde 90år idag, still going strong! Vi var där, och det var så fint, så mysigt. Kramar och tårta, och det där fina fotografiet på farfar. Han var där, jag vet det. Hoppas hennes dag blev bra. (farfars lillebror är så lik farfar. saknade honom lite.)

Sa jag att vi bokade resan idag? Så nu är allt klart. Fix och färdigt, ska bara betala in en liten summa handpenning. Så här glad var det längesen jag var.

Längtar lite till fredag, går ju miste om utgång men mina fina syskon kommer ju hem, det blir bra! Skönt att ha de här lite.

Puss.



Fridi korv :D

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]