rainy day

häälluuue
Idag är det en såndär sjukt tråkig dag, jäkligt tråkigt väder och allt är bara...tråkigt.
Spenderat dagen med att se på film.... weei.

Kvällen blir ju inte helfestlig heller, damn vilken boring helg allstå.
Ska övningsköra imorgon, första gången om man inte räknar med den gången med Fredrik då jag körde trettio meter....hehe. Men det ska bli intressant ;) På tiden, så jag får det där himla körkortet... ^^

Har några saker jag måste få gjort denna veckan;

Ta hål i öronen - damn nannis, måste göras denna veckan! :D
Klippa mig? - Passar inte i långt hår och det börjar bli lite väl långt nu...
Övningsköra - måste.göras.
Plugga - har grejer att göra ju...tråk.
Träna - måste.göras.




haha, det gick inte så bra! :P

Kommentarer
Sabine

fin design :D

2010-09-25 18:53:36
URL: http://enibas.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]