sundae

helluuuuw.
Vaknade vid tjugo över nio, sen blundade jag i typ en minut så var klockan tjuog över tio helt plötsligt? Weeeird.

Igårkväll lagade jag och pappa mat och lyssnade på oldies som johnny cash, bruce springsteen mm. Vi gjorde nudlar med kycklingwok typ, som vi la i pitabröd/tacosbröd =D Hur gott som heeelst.
Efter det så kom Magdalena och hämtade mig och Hanna, och åkte hem till henne där vi såg på en film, pratade och myste :) Maaassa trevligt.

Nu har jag precis städat klart mitt rum, det behövdes!! :P Mamma kommer ju hem idag, ska bli kul o se hur hon har haft det ^^ För er som inte vet så har hon varit på "retreat" i fem dagar, där hon inte fått prata alls! Så hon har varit helt knäpptyst i ffem dagar :O Mygod.

Men nu grejar pappa med frukosten där nere så får kila ner :)

Puuuusssss.




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]