thank god its friday

Kanske fel ord med tanke på att jag är med buddhist än kristen... men ja. Jag är lycklig! Vem har sagt att man inte kan köpa lycka?!?! I JUST DID.

Jag och nanna åkte in med pappa tidigt imorse, halv Sju åkte vi iväg mot gbg... trött!!!!!!




Frukost i nordstan , tio spänn! :D

mysigt var det iallafall.
fick köpt detta. obs. förlåt för de otroligt kassa mobilbilderna. min kamera har inget batteri. :(



ginatricot



JC



ehe... ginatricot. (de med peacemärken är sååå jag! :D)



dagens favoritköp! EN KLOCKA. bytte min gröna mot denna, just för att min gröna var knas, gummit var typ bortskavt... :/
MEN så snygg denna är! Ser man hur stor den är? typ lika stor som min handflata...hihi.

Ur&Penn



closeup.



Halsband, JC



JC.

detta + ett baslinne och 4gb usbminne :) Massa nöjd!

Efteråt åkte vi hem till Nanna, checkade in hennes BIL! :D Sååå fin.



Mintgrön tvåfyrtiofyra... hihi^^



En söt Nanna! :D


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]