A true friend is someone who sees the pain in your eyes while everyone else believes the fake smile.

Helt underbar helg!
I fredags var vi på förfest hos Luke med massvis med sköna folks, ute på hisingen eller nåt sånt. Förstod inte riktigt vart spårvagnen tog oss. Senare var det tänkt utgång mot Rockbaren, med jag och joakim kände oss trötta så vi tog bussen hem till mig på ön och sov istället.
På lördagen åkte joakim hem och packade det sista, sen flyttade han ifrån tjörn! Jag åkte till stenungsund och hämtade ut mina nya glasögon, sen blev det en tur till kära göteborg igen. För att hjälpa till med flytten. dock kände jag mig bara ivägen på Joakims 18 kvadratmeter ;) Men det gick brabrabra! När allt var fixat, möbler på plats och allt annat grejat så tog vi en promenad till Willys för första handlingen. Dock glömde vi tusen saker.... vi åkte hem och lagade mat, sen kom christoffer och vi gjorde ordning oss, sen var det åter igen dags för förfest hos Luke därvardetnuhette. Treeeevligt trevligt, och denna gången blev det utgång till käääära Rockbaren! Mycket nice kväll må jag säga. Vid ett tog jag och joakim bussen hem till hans lägenhet.
På söndagen åkte vi till några av joakims kompisar för lite födelsedagsfirande. tårta och bullar, gott. :) Sen åkte vi hem till lägenheten, lagade lite mat och sen var det dags för mig att åka hem till ön igen.... tråkigt.

men grym helg!

just det, klippte mig kortkort i fredags med! Här med kort hår och glajjorna på :)



¨


fin utsikt från lägenheten.... :P


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]