I've got a pocket full of sunshine

fullspäckad helg! mysemys.
I fredags var det förfest hos Luke, sen utgång till Rockbariiiis. Himlaaaaa nice.
Vaknade i joakims lägenhet, vid halv två kom hans föräldrar och hade med sig lite stuff, bland annat en ny tv :) Så det fixades och donades, tills klockan blev fyra, då vi åkte med dem till tjörn.
Blev middag med min faaaamiliaaa, martin och louise är hemma i helgen med! trevligt.
Sen läggdags, upp klockan nio idag... Joakim åkte hemåt och jag och mamma åkte ut till Pilane, där jag skulle på en arbetsintervju. Tyckte det kändes helbra, hoppas hoppas :)
Sen vart det plugg och såntdär. Nu har vi precis ätit middag och firat pappa lite, som fyller år imorgon.
Måååååste sova snart. mina ögon stänger sig av sig själva typ.

Imorgon är det matteeeeproooooov....... sen hjälpa joakim med tvätten och äta bacon (baconmåndag!) sen tillbaks till skolan för rörlig bild.
Träning imorgonkväll med. woho.



konstigt att jag inte ser ut såhär längre. med glasögon menar jag..




OCH: IFK SKÄRP ER! man blir ju mörkrädd...!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]