lovigt

åhå, har världens bästa lov just nu.
dock var jag sjuk i måndags, så var bara hemma och hade ont. I tisdags kom en nanna och en eddie hit, sötisar! de sov över, och på onsdagen kom min love hit. Han har sovit här i två nätter nu, vi har haft maaassa mys. Igår handlade vi mat och godis, låg vid tvn och joakim berättade om den nordiska mytologin, älskar att lyssna när han berättar om massa mytologiska berättelser...
Idag åkte joakim iväg hemåt på tjörn, och jag och mamma åkte in till läkarhuset i std. Undersöktes där, och tog blodprov... fyyyyy vad jag inte tycker om blodprov! Ryser i hela kroppen, det gör faktiskt ont :(
Sen har jag inte gjort så mycket mer, ligger och ser på en film just nu.. vid halv nio ikväll kommer Joakim hit igen. Imorgon är det påskafton, that means påskmat och senare fest på kvällen :)


btw. köpte världens godaste saft igår. hallon persika. yummi.




Tor!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]